• Reklamacje i zwroty

Regulamin Zwrotów i Reklamacji

  • I Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zwrotów oraz składania i rozpatrywania reklamacji w sklepie prowadzonym przez MARTOKS spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Koszykowej nr 60/62, lok. U2, kod 00-673 Warszawa,  NIP: 5273128859, REGON: 529593217, zwanego dalej „sprzedawcą”.
  2. Regulamin obowiązuje dla zakupów dokonanych w sklepie stacjonarnym oraz/lub internetowym pod adresem: https://butymartoks.pl/.
  • II Zwroty
  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość (zakupy online) bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedawcę o decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą lub e-mail).
  3. Zwroty należy kierować na adres: 00-673 Warszawa, ul. Koszykowa nr 60/62, lok. U2.
  4. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z metkami i dowodem zakupu (paragon/faktura).
  5. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca uzgodni inaczej.
  6. Zwrot środków nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę towaru i pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, tą samą metodą płatności, jaką posłużył się Kupujący.
  • III Reklamacje
  1. W przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej towaru (np. wada fabryczna, niezgodność z umową), Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
  2. Reklamację można złożyć:
    • osobiście w sklepie stacjonarnym,
    • drogą pocztową na adres: 00-673 Warszawa, ul. Koszykowa nr 60/62, lok. U2
    • e-mailowo: buty.martoks@gmail.com.
  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
    • imię i nazwisko,
    • numer zamówienia lub datę zakupu,
    • opis wady oraz okoliczności jej powstania,
    • żądanie (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, zwrot).
  4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
  5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowej ekspertyzy termin może ulec przedłużeniu – o czym Kupujący zostanie poinformowany.
  6. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedawca podejmuje się odpowiednio: naprawy, wymiany produktu, obniżenia ceny lub zwrotu środków.
  • IV Postanowienia końcowe
  1. Niniejszy regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany nie mają wpływu na prawa nabyte przez Kupujących przed datą ich wejścia w życie.