-
Reklamacje i zwroty
Regulamin Zwrotów i Reklamacji
- I Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zwrotów oraz składania i rozpatrywania reklamacji w sklepie prowadzonym przez MARTOKS spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Koszykowej nr 60/62, lok. U2, kod 00-673 Warszawa, NIP: 5273128859, REGON: 529593217, zwanego dalej „sprzedawcą”.
- Regulamin obowiązuje dla zakupów dokonanych w sklepie stacjonarnym oraz/lub internetowym pod adresem: https://butymartoks.pl/.
- II Zwroty
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość (zakupy online) bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedawcę o decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą lub e-mail).
- Zwroty należy kierować na adres: 00-673 Warszawa, ul. Koszykowa nr 60/62, lok. U2.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z metkami i dowodem zakupu (paragon/faktura).
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca uzgodni inaczej.
- Zwrot środków nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę towaru i pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, tą samą metodą płatności, jaką posłużył się Kupujący.
- III Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej towaru (np. wada fabryczna, niezgodność z umową), Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
- Reklamację można złożyć:
- osobiście w sklepie stacjonarnym,
- drogą pocztową na adres: 00-673 Warszawa, ul. Koszykowa nr 60/62, lok. U2
- e-mailowo: buty.martoks@gmail.com.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
- imię i nazwisko,
- numer zamówienia lub datę zakupu,
- opis wady oraz okoliczności jej powstania,
- żądanie (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, zwrot).
- Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowej ekspertyzy termin może ulec przedłużeniu – o czym Kupujący zostanie poinformowany.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedawca podejmuje się odpowiednio: naprawy, wymiany produktu, obniżenia ceny lub zwrotu środków.
- IV Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany nie mają wpływu na prawa nabyte przez Kupujących przed datą ich wejścia w życie.